דגן בוחן אפשרויות אבטחה: נפגש עם יחידת הכלבנים

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on דגן בוחן אפשרויות אבטחה: נפגש עם יחידת הכלבנים

    יוסי דגן בביקור עבודה ביחידת הכלבנים: ראיתי איך אפשר להציל חיים

    דגן ביחידת הכלבנים
    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחודש לאחר ששבת רעב עם שאר ראשי המועצות ביהודה ושומרון במחאה על גל הטרור והמצב הביטחוני הקשה, ראש המועצה האזורית שומרון לוקח את היזמה לידיים. ביום רביעי האחרון ביקרו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, וסגנו ניסים שמח, ביחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) בכפר תפוח, המתמחה בהכשרת כלבי הגנה, חיפוש נעדרים, ליווי אנשי ביטחון ועוד.

    דגן נפגש עם אנשי יכ"ל על מנת לבחון דרכים לתגבור הביטחון ביישובי המועצה, בעזרת שילוב איכותי ומושכל של כלבני יכ"ל וכלביהם במערך ההגנה ההיקפית של ישובי השומרון. "ראיתי פה הצלת חיים אמתית, כיצד אפשר להגן ולהציל חיי אדם על ידי אמצעים שאפילו ליחידות הכי טובות של צה"ל אין", אמר דגן למפקד יכ"ל, יקותיאל בן יעקב. "האמצעים שאתה פיתחת כאן, יחד עם כל המתנדבים והמומחים".

    דגן הבטיח לסייע ולתרום לחיזוק יכ"ל ופעילותה ככל שיוכל,  ואף קרא לצעירים להצטרף ליחידה ולהתנדב למשימה הקדושה של הצלת חיים במסגרת יחידת הכלבנים: "אני רוצה להגיד לכל האנשים הטובים בעם ישראל – כל מי שרוצה לעזור, גם לביטחון מדינת ישראל, גם להצלת חיים, וגם לחיזוק ההתיישבות בשומרון – לחזק את יקותיאל ואת כל החברים הטובים והנהדרים שבאים לפה להתנדב מכל הארץ".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חובה לעזור ולתרום לאירגון הזה הם עושים עבודת קודש